En order hvert 5. sekund under Black Friday

Etter et sterkt 3. kvartal har salget fortsatt å øke for Campadre og november var inget unntak. Måneden ble en suksess og salget ble nesten doblet i forhold til i fjor. VD, Stefan von Stein, forklarer suksessen med et langt sterkere utvalg av eksklusive kampanjer.
- Flere og flere tilbydere av premium merkerne har fått opp øynene for Campadre som en sterk salgskanal som både styrker varemerket og raskt øker salget. Under november måned publiserte vi et rekordstort antall kampanjer og på grund av det økte trykket måtte vi takke nei til flere kampanjer, Stefan von Stein, VD Campadre
Julehandelen startet også sterkt med Black Friday-helgen, som også den, satte ny rekord.

- Våre kunder elsker kjende varemerker, og under Black Friday hade vi eksklusive kampanjer med blant Tiger of Sweden, Primeboots og Whyred. Så under de første timene etter at vi hadde lansert kampanjene på Black Friday, registrerte vi en order hvert femte sekund, og dette er ny rekord for oss, sier von Stein.

Campadre tilbyr kampanjer på premium varemerker innen mote og livsstil til sine drøyt 1 million medlemmer i Norden. De er en såkalt flash sales side, som innebærer at de selger ut store volym på svært kort tid, noe som blir verdsatt av de eksklusive merkene.
- I over et år har vi samarbetet med Campadre, og resultatene har økt for hver gang. De seneste julekampanjene har gått over all tenkelig forventning. Vi er glade for samarbeidet og takknemlige for den gjennomslagskraft som Campadre har gitt.Edblad grunnleggeren og VD Cathrine Edblad