Campadre verver Nellys grunnlegger

Nellys grunnlegger Jarno Vanhatapio har tatt steget inn i styrelsen på Campadre.

Campadre er Nordens største shoppingklubb på nettet og tilbyr kampanjer på premiumvaremerker innen mote og livsstil til dine drygt 1 millioner medlemmer i Norden.
- Campadre er et utrolig spennende selskap og vi er ledende på en nisjet bransje med våre drøyt 1 millioner medlemmer. Dette sammen med de stjernerekruteringer Campadre nylig har gjort, gjør at vi er bra rustet for en sterkt økning - Jarno Vanhatapio
Campadre har nylig forsterkt teamet med to profiler fra Nordens største e-handelsselskap Dustin. Campadres nye VD Stefan von Stein med 12 år på Dustin, blant annet som Nordisk sjef for Dustin Home og Marie Degerman som tidligere var finansdirektør på Dustin. Begge inngikk i Dustins konsernledelse.

Konseptet er veletablert på de større markedene i Europa og i USA der de har blitt en hygienfaktor för varemerkene når det gjelder både markedsføring og i salg.
- Med min bakgrund som grundlegger av Nelly.com så kan jeg både bidra med å optimere Campadre som ett e-handelsselskap, men også forklare for varemerkesleverandørene hvorfor et samarbeide med Campadre er og bør være en naturlig del av businessen. Et samarbeide maksimerer lønnsomheten gjennom hele varekjeden, fra markedsføring av nye kolleksjoner til ekstra kraft ved innkjøp og til sist en kanal for å bli av med varer uten at det påvirker det vanlige salget Jarno Vanhatapio
I styrelsen inngår foruten Jarno også Campadres grunnlegger Pelle Törnberg, Mikael Solberg og Göran Härstedt samt Patrik Hannell som tidligere var hovedeieren i Bygghemma.se samt Rob Deeming med bakgrund fra Gilt.com og vd på Jetsetter.com.

-----------------------------------------------------
For mer informasjon, vær vennlig å kontakte:
Stefan von Stein, VD: 0733 63 89 22

Se også artikler i emnet: