MEDLEMSKAP, PASSORD, NYHETSBREV MM

TIPSE VENNER

Å HANDLE OG BETALE

DIN BESTILLING/ORDER

LEVERANSE

RETUR OG REKLAMASJON


Vad innebærer det å være medlem på Campadre?

Campadre er nordens ledende shoppingklubb på nettet – utelukkende for medlemmer. Vi tilbyr kampanjer med fantastiske varer fra de heteste varemerkene. Alt med 30-70% rabatt! Å bli medlem koster ingenting, og du forplikter deg ikke til å handle noe. Hver dag mottar du som medlem nyhetsbrev med de siste kampanjene. Kampanjene starter hver dag hele uken, og er normalt åpne i 3-5 dager. Denne tidsbegrensningen innebærer at vi kan tilby kampanjer med varemerker som vanligvis ikke senker prisene på sine produkter. Ettersom antall varer er begrenset, tar ofte de heteste varene slutt allerede under kampanjens første timer.

Er det gratis å vare medlem?

Det koster ingenting, så inviter gjerne dine venner til å ta del i våre tilbud også!

Forbinder jeg meg til noe gjennom å bli medlem?

Ja, du godtar å følge Campadres Medlemsvilkår.

Jeg bor i Norge, men ser siten på et annet språk. Hvordan bytter jeg?

Når du registrerer deg hos Campadre må du gjøre det via hjemmesiden for ditt hjemland. For medlemmer bosatt i Norge benyttes www.camapdre.no Dersom det har blitt en feil, avslutt først din konto via Mine sider, gå så til campadre.no og registrer deg på nytt. Gå sen till Campadre.se och registrera dig på nytt.

Kan jeg avslutte mitt medlemskap?

Du kan avregistrere deg under
1) Mine sider
2) avregistrer deg her nederst til høyre
Når du har gjort dette så har du tatt bort kontoen din hos Campadre.

Jeg vil ikke ha nyhetsbrevet lengre, hvordan gjør jeg?

Du kan avregistrere deg eller velge hvor ofte du vil motta vårt nyhetsbrev og informasjon fra oss under Mine sider. Det går også å gjøre dette direkte i nyhetsbrevet gjennom å klikke på ''avregistrer'' deg her nederst til høyre.

Hvorfor får jeg ingen nyhetsbrev?

I blant havner vårt nyhetsbrev i søppelkurven. Dette er avhengig av innstillingene i programvaren eller domenet som håndterer din e-post. Vi anbefaler at du legger til post@campadre.com i din adressebok for at nyhetsbrevet skal komme lettere frem til deg. Om du mot formodning ikke finner vårt nyhetsbrev i søppelkurven er du selvfølgelig velkommen til å kontakte vår Kundservice, så hjelper vi deg videre.

Jeg har glemt mitt passord – hvordan gjør jeg?

Trykk på ”Glemt ditt passord?” ved innloggingen. Da sendes et nytt passord automatisk til den e-postadressen som du oppga da du registrerte deg.

Jag har bestillt nytt passord men det kommer ikke noe til min mail?

Avhengig av pågangen kan det ta et par minutter før en e-post med nyt passord blir sendt til din e-postadresse. Husk at dersom du bestiller yttligere et passord, må du benytte det siste tilsendte for å kunne logge deg på. Det kan skje at våre utsendelser havner i ditt spam-filter, dette er avhengig av innstillingene i programvaren eller domenet som håndterer din e-post. Ta kontakt med vår kundeservice dersom du har behov for yttligere hjelp.

Hva gjør Campadre med mine personlige opplysninger?

Vi følger personopplysningsloven og håndterer dine personopplysninger i samsvar med spesifikasjonene i våre Allmenne vilkår. Campadre anvender cookies for å gi besøkere tilgang til ulike funksjoner. Vil du lese mere gå inn under kategorien Cookies .

Hvordan fungerer "Tipse en venn"?

Eksklusive merkevarer? Ja. Fantastiske priser? Ja, det også. Campadre er nordens ledende handleklubb på nett – utelukkende for medlemmer. Selvfølgelig skal du tipse dine venner om oss! Uansett om du tipser 1 person eller 1000, så får du 200,- Campadre Credits å handle for, så snart de har gjennomført sitt første kjøp hos Campadre. Du kan tipse så mange du ønsker, klikk på Tips venner og fyll ut skjemaet. Dersom din venn ikke registrert seg, kan du enkelt gi dem en påminnelse ved å logge inn og trykke på fanen Mine sider.

Hvordan vet jeg om jeg har tjent noe?

Du kan gå inn på Mine sider for å se hvilke venner du har tiset, hvilket av de som har handlet og din aktuelle saldo for Campadre Credits.

Hvordan handler jeg med mine inntjente penger?

Dine Campadre Credits benyttes som et betalingsmiddel i kassen når du betaler din ordre. I kassen kan du velge å betale med faktura, delbetaling, kort eller dine opptjente Campadre Credits. Om dine opptjente Campadre Credits ikke skulle være nok for å betale hele bestillingen, må du velge ett av de andre betalingsalternativene for det resterende beløpet før du kan avslutte din ordre. OBS! Husk at du må benytte dine Campadre Credits innen 6 måneder.

Får jeg bonus om en person som jeg har tipset allerede er medlem?

Nei, du får ikke bonus for venner som allerede er medlemmer, eller som har vært medlem tidligere.

Jeg har tipset en venn, men ikke mottatt noen Camapdre credits. Hvorfor?

For at du ska få 200,- Campadre Credits når din tipsede venn har gjennomført sitt første kjøp hos oss, kreves det at han eller hun registerer seg via den meldingen du har sendt dem fra vår hjemmeside, eller at de har benyttet din personlige lenke. Begge alternativene finnes tilgjengelige på siden Tips venner. Har din venn registrert seg på en annen måte, har vi dessverre ingen mulighet til å legge til din bonus.

Er det originalprodukter til så lave priser?

Kvaliteten og autentiteten på varene garanteres ved at Campadre samarbeider direkte med moderselskapet som eier merkevarene, eller deres offisielle representanter.

Hvordan kan prisene vare så lave?

Campadre har ingen produkter på lager, og det finnes heller ingen mellomledd fra leverandøren til oss. Campadre har gode innkjøpspriser fra kjente merkesleverandører, og etter kampanjeslutt sender leverandørene varene til Campadre for pakking. Deretter sendes varene med PostNord til ditt leveringssted.

Hvorfor er kampanjene tidsbegrenset?

Ved å tidsbegrense kampanjene kan vi tilby en bedre pris. Tidsbegrensningen innebærer også at vi kan tilby kampanjer med merkevarer som vanligvis ikke senker prisene på sine produkter.

Kan varene ta slutt?

Ja, det kan de. Vi har alltid et begrenset antall med varer. De som er først inne på kampanjen har derfor størst sjanse for å gjøre de beste kjøpene.

Inkluderer prisene moms?

Alle priser er inklusive moms.

Finnes det noen aldersgrense for å få handle?

Aldersgrensen for å handle hos oss er 18 år, med mindre du har godkjenning fra en som er myndig.

På hvilke måter kan jeg betale?

Du kan betale med kort eller faktura. Vi bruker Qliro kort, bankbetalingstjenester och fakturatjenester. Med Qliro kan du dele opp fakturabeløpet.

Hvordan går et kjøp med faktura til?

I samarbeid med Qliro tilbyr vi våre kunder fakturering med 14 dager betalingstid. De 14 dagene begynner å løpe når pakken sendes fra vårt lager. Når du velger dette alternativet kontrolleres ditt personnummer og det blir utført en kredittsjekk. Dersom du blir godkjent av Qliro kan du gjennomføre kjøpet med fakturabetaling. Fakturaen sendes i pakken sammen med din bestilling. En fakturaavgift på 29,- NOK tilkommer. Ved forsinket betaling tilkommer det en forsinkelsesrente på 25% samt en påminnelsesavgift pålydende 60,- NOK.

Vad koster frakten?

Frakt 29,- NOK. Fri frakt på bestillinger over 1000,- NOK. Returfrakt: 69,- NOK

Et produkt forsvant ut av min handlekurv når jeg skulle gjennomføre mitt kjøp

Antall varer i kampanjene er alltid begrenset og iblant kan det være ekstra stort trykk på hjemmesiden vår. Ved kampanjestart gjelder det derfor å være rask for å gjøre de beste kuppene. Produktene blir først reservert når du har valgt hvordan du vil betale og gjennomført selve kjøpet.

Jeg glemte å benytte kampanjekoden, ken dere legge den til på min bestilling?

Dessverre har vi ingen mulighet til å registrere kampanjekoder i etterkant, men du kan selvfølgelig benytte kampanjekoden ved ditt neste kjøp, forutsatt at den fortsatt er gyldig.

Hvordan vet jeg at det er sikkert å handle hos dere med kort?

I samarbeid med Qliro tilbyr vi våre kunder kortbetaling med Visa eller Mastercard. Når du har valgt kortbetaling blir ditt kjøp sluttbehandlet hos Qliro, der du fyller ut kortnummer, gyldighetstid og sikkerhetskoden som finnes på baksiden av kortet. Din betaling er helt sikker gjennom Qliro betalingssystem. Camapadre er aldri i kontakt med dine kortopplysninger. All informasjon sendes kryptert direkte til din bank, noe som innebærer at informasjonen er fullstendig utilgjengelig for utenforstående. Qliros system oppfyller bankenes og kortselskapenes regler og sertifiseres årlig. Ingen ekstra avgift tilkommer ved kortbetaling.

Jeg har ikke fått noe ordrebekreftelse

Avhengig av pågangen, kan det i blant ta et par minutter før ordrebekreftelsen sendes til din e-postadresse. Er du usikker på om ditt kjøp har blitt registrert kan du kontrollere dette ved å gå inn på «mine sider» og klikke deg videre inn på «Mine bestillinger». Kontakt kundeservice dersom du ønsker en ny ordrebekreftelse, så sender vi den til deg.

Kan jeg endre størrelse eller farge på produkter på min bestillning?

En av grunnene til at Campadre kan tilby ekskusive merkevarer til så fantastiske priser er at vi bare bestiller varer fra leverandøren som dere medlemmer har kjøpt på kampanjene. Derfor har vi ikke noe lager, og det er ikke mulig å bytte farge eller størrelse på en vare. Du kan alltid benytte deg av angreretten dersom du ikke er tilfreds med ditt kjøp.

Kan jeg avbestille en eller flere produkter?

Det går bra å avbestille så lenge statusen er under behandling eller betalt. Dessverre går det ikke å avbestille dine produkter om varene allerede er sendt, eller etter at en plukkeliste er skrevet ut fra lagret. For å avbestille en vare eller en order, må du kontakte Campadre Kundservice via telefon eller e-mail. Tenk på å att behandlignstiden for en e-mail er opptill 48 timer på hverdager.
Skulle du angre deg etter at din mulighet for å avbestille varen/varene, har opphørt, kan du benytte din returrett etter at du har mottatt bestillingen.

Går det å endre leveransadresse/mottaker på min bestillning?

Endring av leveransadressen etter at kjøpet er gjennomført, er dessverre ikke mulig.

Fikk en melding om at min bestilling finnes klar for å hentes, men kan dessverre ikke hente ut det i tid. Går det å forlenge liggetiden på en pakke?

Det går bra! Kontakt vår Kundservice, så hjelper de deg videre. Vi gjør oppmerksom på at vi debiterer en avgift på 195,- NOK per forsendelse, for administrative avgifter.

Hvor lang er leveranstiden?

En av grunnene til at Campadre kan tilby et så stort utvalg av fantastiske kampanjer, er fordi vi bestiller varene direkte fra merkevareleverandørene – mange av disse er internasjonale. Våre leverandører sender kun de varene som er kjøpt av Campadres kunder. Hvor stort det totale antallet blir utregnes direkte etter at de respektive kampanjene er avsluttet, og deretter tar det et visst antall arbeidsdager før varene kommer til vårt lager. Så fort dine varer kommer til vårt lager, plukker og pakker vi din bestilling og sender den til deg så fort som mulig.

Det kan ta opp til 14 dager før din ordre forlater vårt lager. Vi i Campadre jobber hele tiden med å forbedre leveringstiden, slik at du skal få dine varer så fort som mulig! Under Mine sider kan du alltid følge din bestilling. Når vi har sendt din pakke fra vårt lager, får du en leveringsbekreftelse på din mail som inneholder pakkens kollinummer. Med dette nummeret kan du spore forsendelsen via www.postnord.no. Normal leveringstid for PostNord er 1-3 arbeidsdager.

Kommer varen til min postkasse eller må jeg hente ut den?

Varer som er små nok til å sendes som brev, blir levert i din postkasse. Større varer sendes som pakke til ditt nærmeste utleveringssted. Du vil bli varslet via SMS eller brev når din pakke er klar til uthenting. Har du ikke hentet ut din pakke etter 7 dager, sender poste ut et nytt hentebrev til din angitte leveringsadresse.

Hva skjer om jeg ikke henter ut min pakke?

Din pakke sendes tilbake til Campadre etter 14 dager. Vær oppmerksom på at uhentede forsendelser ikke er å betrakte som at man har benyttet seg av angreretten. For forsendelser som har gått i retur til Camapdre, debiteres en avgift pålydende 250,- NOK for å dekke våre omkostninger.

Jeg vil returnere en vare, hvordan gjør jeg??

Hvis du ikke er fornøyd med varen fra Campadre, har du selvsagt mulighet til å returnere varen til oss. Du har 14 dagers åpent kjøp og returrett fra og med dagen du mottok varen. Varen skal da returneres i originalforpakningen i salgbar stand. Som kunde har du kostnadsfritt rett til å åpne forpakningen for å kontrollere at varen passer eller fungerer. Returer som sendes til Campadre mot postoppkrav/etterkrav, blir ikke akseptert. Varer som returneres senere enn 14 dager fra mottatt pakke, blir ikke akseptert.

Returnerte varer som viser tegn på bruk, blir ikke godtatt. Varer som blant annet bad- og underklær, intimprodukter og kosmetikk er det ikke mulig å returnere.

Reklamasjoner: Defekte eller transportskadde varer erstattes om mulig med ny vare. Dersom varen ikke finnes i samme størrelse og farge, tilbakebetales hele summen, inklusiv frakt- og returkostnader. Er varen skadet, ber vi deg kontakte Campadre snarest, og senest innen to måneder etter at du oppdaget skaden/feilen. Campadre tar ikke ansvar for skaden dersom det meldes fra senere.

Ved eventuelle tvister har vi som praksis å følge de generelle retningslinjene til Reklamasjonsnemnda.