Returer

Fra du har mottatt din ordre gjelder din angrerett i 14 dager. Du har med andre ord rett til å returnere hele eller deler av orderen dersom du ikke skulle være fornøyd. Husk at varen eller orderen skal sendes tilbake til oss i orginalemballasjen, i vesentlig uendret og salgbar stand.

For at angreretten skal kunne benyttes gjelder følgende:

Slik går du frem for å returnere en vare eller ordre:
  1. Angi årsak for returen på returinformasjonen som fulgte med i pakken. Klipp langs den stiplede linjen og legg informasjonen sammen med varen (i orginalforpakningen) i en egnet emballasje. OBS! Strekkoden må sitte på produktets forpakning for å kunne håndteres korrekt.
  2. Fest returfraktseddelen på utsiden av emballasjen.
  3. Lever returen hos et postkontor, så tar vi hånd om den så snart den har kommet tilbake til oss.

OBS! Om du har valgt fakturabetaling må du logge inn på Qliro.no for å forlenge forfallsdatoen på din faktura.

Dersom du benytter den forhåndstrykte returseddelen som Campadre har lagt med i pakken, behøver du ikke å betale noe når du leverer pakken hos PostNord. Du vil automatsik bli belastet 69,- NOK for returporto når Campadre har mottatt og godkjent returen.

Endre eller avbryte bestillingen

Hvis du vil gjøre endringer i bestillingen din og/eller ta bort bestillingen så ber vi deg kontakte kundeservice. Merk emnet i mailen med ordrenummeret ditt og beskriv tydelig hvilke endringer du ønsker å gjennomføre. OBS! Merk att kundeservice ikke har åpent under helgen og av den grunn ikke alltid rekker å gjøre endringer innen bestillingen har blitt sendt eller gått for langt i håndteringen. Du er selvsagt velkommen til å returnere om bestillingen din ikke rekker å korrigeres. Du debiteres da for ordinære returkostnad.

Reklamasjoner

Skulle du motta en defekt eller feillevert vare, ber vi deg kontakte vår kundeservice pr e-post så snart som mulig, og innen 2 måneder etter at den har blitt mottat via kundservice@campadre.no

Dersom henvendelsen kommer på et sendere tidspunkt kan ikke Campadre ta ansvar for skaden.

For at kundeservice skal kunne håndtere henvendelsen om reklamasjon raskt må du angi følgende i din e-mail til kundeservice:
Når Campadre har mottatt din reklamasjon, vil det bli gjort en vurdering før en reklamasjon blir godkjent og en tilbakebetaling blir utført.

Vi står selvfølgelig for fraktkostnadene ved feilleveranser og defekte varer.

Mangelfulle eller transportskadde varer erstattes om mulig med ny vare. Dersom vi ikke kan tilby et likeverdig produkt tilbakebetales pengene i sin helhet, inkludert frakt og returkostnader.

Dersom du har valgt faktura som betalingsmåte, anbefaler vi at du betaler fakturaen, da en reklamasjonsprosess kan ta lenger tid enn forfallsdatoen på fakturaen. Når reklamasjonen er godkjent betales hele beløpet tilbake til deg.

Ved en eventuell tvist har vi som policy å følge anbefalingene fra Reklamasjon – og Forbrukerloven.

Tilbakebetaling

En eventuell tilbakebetaling skjer i all hovedsak med samme betalingsmåte som da betalingen ble utført. Ved kortbetaling debiteres samme kort som ble benyttet ved bestilling. Tilbakebetaling skjer normalt i løpet av to arbeidsdager etter at en avbestilling, retur eller reklamasjon har blitt registrert og godkjent. Deretter tar det ytterligere noen arbeidsdager innen pengene er disponible på din konto.

Ved fakturabetaling krediteres din faktura så fort en avbestilling, retur eller reklamasjon er godkjent. Ved retur eller reklamasjon av en enkeltstående vare i en ordre må du betale for de resterende varene, fraktkostnader, fakturaavgift og returfrakt. Vær oppmerksom på at du står som betalingsansvarlig frem til det tidspunktet returen eller reklamasjonen har blitt mottatt hos Campadre. Av denne grunn anbefaler vi at du enten forlenger betalingstiden eller betaler fakturaen ved en retur slik at du unngår eventuelle påminnelsesrenter.

I unntakstilfeller kan tilbakebetalingen ta noe lengre tid, men ikke mer enn 30 dager.