Sikker betaling & leveranse

Betalingsvilkår

Qliro gjør det enkelt, fleksibelt og trygt for deg å handle på nettet. Du har muligheten til å velge betalingsalternativet som passer for deg.

Faktura er foretrukket som betalingsalternativ, men du kan selvfølgelig velge en av de andre tilgjengelige alternativene. Ved å gi eller be om informasjon i kassen, godtar du bruksvilkårene og behandlingen vår av personopplysningene dine.
Faktura
Fakturaen forfaller til betaling innen 14 dager fra fakturadato. Fakturaen vil bli sendt via e-post til e-postadressen du oppgir ved kjøpstidspunktet. Ved en eventuell for sen betaling sendes en påminnelse til deg, og det påløper et gebyr for sen betaling på 70 kroner og en rente på 8,50 % + gjeldende referanserente. Ved ytterligere forsinkelse vil det bli lagt til et lovfestet innkrevingsgebyr.
Ved fakturakjøp forbeholder vi oss retten til å gjøre et kredittoppdrag gjennom Qliro AB. Innsamling og behandling av personopplysninger og kredittinformasjon er nødvendig for at vi skal kunne behandle 14-dagers kredittforespørsel.

For mer informasjon om Qliros vilkår, klikk her.
Kjøp nå – Betal senere
Rente 0 %
Registreringsavgift 45 NOK.
Det påløper ingen ekstra kostnader.
Fakturaen sendes via e-post midt i kampanjemåneden.

Ved en eventuell for sen betaling sendes en påminnelse til deg, og det påløper et gebyr for sen betaling på 70 kroner og en rente på 8,50 % + gjeldende referanserente. Ved ytterligere forsinkelse vil det bli lagt til et lovfestet innkrevingsgebyr.
Ved kjøpet forbeholder vi oss retten til å gjøre et kredittoppdrag gjennom Qliro AB. Innsamling og behandling av personopplysninger og kredittinformasjon er nødvendig for at vi skal kunne behandle kredittforespørsel.

Qliros fullstendige kampanjevilkår finner du her. Se også Standardisert europeisk forbrukerkredittinformasjon.
Konto og delbetaling
Når du velger en betaling, vil du bli varslet umiddelbart hvis søknaden din er godkjent, og vi kan håndtere kjøpet ditt umiddelbart. Skulle søknaden din ikke bli godkjent, kan du gå tilbake og velge en alternativ betalingsmetode. Du kan ha et eller flere pågående delbetalingskjøp og Qliro samler dem på en månedlig faktura sendt til deg via e-post i midten av hver måned. Du kan betale den utestående saldoen til enhver tid i løpet av delbetalingsperioden. Ved en eventuell for sen betaling sendes en påminnelse til deg, og det påløper et gebyr for sen betaling på 70 kroner og en rente på 8,50 % + gjeldende referanserente. Ved ytterligere forsinkelse vil det bli lagt til et lovfestet innkrevingsgebyr.
Ved kjøpet forbeholder vi oss retten til å gjøre et kredittoppdrag gjennom Qliro AB. Innsamling og behandling av personopplysninger og kredittinformasjon er nødvendig for at vi skal kunne behandle kredittforespørsel.

Qliros fullstendige kampanjevilkår finner du her. Se også Standardisert europeisk forbrukerkredittinformasjon.
Kortbetaling
Kortbetalinger skjer i systemer som oppfyller kravene iht. sikkerhetsstandarden PCI-DSS. For informasjon om betalingen din, kontakt Qliro via kontaktinformasjonen på https://www.qliro.com.

Du kan velge å betale hele bestillingsverdien med betalings- eller kredittkort. Vi aksepterer for øyeblikket VISA og Mastercard. Det påløper ingen kortavgifter. Kredittkortbetalingen håndteres av betalingspartneren vår Qliro for å sikre rask og sikker betaling. For økt sikkerhet bruker vi 3D-Secure, som er en global sikkerhetsstandard utviklet av VISA og Mastercard for betaling via Internett.

Slik fungerer det:
1. Velg Kredittkort som betalingsmetode i kassen. Du er nå koblet til Qliros sikre betalingsserver.
2. Velg type kredittkort; skriv inn kortnummer, gyldighetsdato, kortets sikkerhetskode (CVV) og kortinnehaverens navn. Vær oppmerksom på at når du bruker e-kort, bør du angi minst to måneders gyldighet.
3. Det utføres en kontroll på om kortdetaljene er korrekte og det er dekning for kjøpet.
4. Kjøpesummen reserveres først på kontoen din.
5. Det reserverte beløpet vil bli overført til «Butikk» når varene sendes fra lageret. Hvis bestillingen er delt inn i flere leveranser, overføres beløpet når den siste leveransen sendes.
Direkte bankbetaling med Trustly
Handle og betal direkte fra bankkontoen din.

Slik fungerer det:
1. Velg Trustly som betalingsalternativ i kassen.
2. Angi hvilken bank du bruker, og identifiser deg deretter med en bank-ID eller sikkerhetskode over en sikker og kryptert Internett-tilkobling.
3. Velg deretter hvilken konto du vil betale fra (for eksempel sparekonto eller lønnskonto) og bekreft kjøpet.
4. Kjøpesummen trekkes direkte fra den angitte kontoen og det sendes en bestillingsbekreftelse.



     



Leveransvilkår
Leveransdato for respektive produkt angis på hjemmesiden.

Bestiller du flere produkter styres leveransdatoen som ligger senest. Leveranstiden for respektive kampanje avhenger på hvor lang tid våre leverandører behøver for frakten til oss. Normalt sett sender vi produktene fra vårt lager 10 til 14 dager etter kampanjens slutt. Ved eventuelle leveransforsinkelser meddeles du per e-post.

Pakken leveres til et utleveringssted nære din registrerte adresse. Fraktprisen er for tiden 29 NOK per bestilling. Fri frakt på bestillinger over 1000 NOK.

For å få pakken levert til en norsk adresse, må du være medlem, samt bestille via campadre.no.

Du har 14 dager på deg for å hente ut pakken. Skulle du ikke hente ut din pakke innen denne tiden sendes den automatisk tilbake til Campadre. Du kommer da til å debiteres en avgift på NOK 250,-. Betalningsvilkår er 14 dager netto. Avgiften motsvarer våre kostnader for frakt- returfrakt samt administrativ behandling av pakken. Derfor er det veldig viktig at du har oppgitt rett telefonnummer og adresseopplysninger, slik at pakken ikke sendes tilbake på grund av dette.

Hvis du skal hente ut din pakke på Postens utleveringssted og du skulle merke at pakken har en synlig skade som kan påvirke tilstanden på varen, skal du ikke hente ut pakken. Gjør i stedet en reklamasjon på utleveringsstedet, og be dem sende pakken tilbake til oss. Se til at tydelig notere anledningen for reklamasjonen, samt gi oss beskjed via Campadre Kundeservice.

Hvis du har angret ditt kjøp innen du har rukket å motta pakken må du likevel hente ut pakken for siden å sende det tilbake etter normale returrutiner. Hvis pakken ikke blir hentet ut registreres det automatisk som en uuthentet pakke og du debiteres for NOK 250,-.

Ved bestilling mot faktura, sendes den aktiverte fakturaen til kundens registrerte e-mailadresse hos Klarna, så fort pakken blir sendt ut fra vårt lager. En papirfaktura følger ikke lenger med i pakken.