Kjøpsvilkår

Generelt

Følgende vilkår er gjeldene for kjøp gjort hos Campadre.no hvis virksomhet drives av Campadre Skandinavia AB(556795-7245), Regeringsgatan 25, 111 53 Stockholm. Campadre følger kjøpsloven og Distansehandel NORGEs anbefalinger. Ved å gjennomføre et kjøp og utføre en bestilling aksepterer du våre kjøpsvilkår.

Vi tar forbehold om endringer i sortiment, lagersaldo og utsolgte varer.

I prisene hos Camapdre.no inngår moms. Vi forbeholder oss retten til justere priser og eventuelle feilprisinger, deriblant trykk og skrivefeil.

Vi gjør vårt ytterste for å presentere varene så naturtro som mulig på våre sider, men vi kan ikke garantere at din skjerm gjengir varene korrekt.

Fakta og prisinformasjon er gitt med forbehold om skrivefeil, levernadørens prisendringer og lagerbeholdning, evt uriktig angitte tekniske spesifikasjoner, samt for sluttsolgte varer og tjenester, og force majeure.

Dersom du er under 18 år må du ha tilatelse fra dine foreldre.

Campadre.no forbeholder seg retten til å heve et kjøp dersom det er misstanke om bedrageri. Alle bedragerimisstanker vil bli politianmeldt..

Campadre.no forbeholder seg retten til å heve kjøp fra personer som har oppgitt feilaktige personopplysninger.

Campadre Skandinavia AB kan ikke holdes ansvarlig for forsinkelser eller feil i utførelsen av våre forpliktelser i henhold til disse bestemmelser, dersom forsinkelsen eller eller mangel på ytelse er forårsaket av hendelser utenfor vår kontroll. Denne bestemmelsen påvirker ikke dine lovbestemte rettigheter.

Avgifter

Avbestilling

Avbestilling av enkeltstående varer eller hele ordre kan gjøres frem til kampanjen du har handlet fra er avsluttet. For å avbestille må du ta kontakt med Kundeservice.

Returer

Fra du har mottatt din ordre gjelder din angrerett i 14 dager. Du har med andre ord rett til å returnere hele eller deler av orderen dersom du ikke skulle være fornøyd. Husk at varen eller orderen skal sendes tilbake til oss i orginalemballasjen, i vesentlig uendret og salgbar stand.

For at angreretten skal kunne benyttes gjelder følgende:

Dersom den returnerede varen ikke oppfyller de overnevnte kravene, kommer vi til å sende varen tilbake til deg og debitere deg 250,- NOK for frakt og ekstra håndteringskostnader.

Slik går du frem for å returnere en vare eller ordre:
  1. Angi årsak for returen på returinformasjonen som fulgte med i pakken. Klipp langs den stiplede linjen og legg informasjonen sammen med varen (i orginalforpakningen) i en egnet emballasje.
  2. OBS! Strekkoden må sitte på produktets forpakning for å kunne håndteres korrekt.
  3. Fest returfraktseddelen på utsiden av emballasjen.
  4. Lever returen hos et postkontor, så tar vi hånd om den så snart den har kommet tilbake til oss.

OBS! Om du har valgt fakturabetaling må du logge inn på Qliro.no med ditt OCR-nummer og personnummer for å forlenge forfallsdatoen på din faktura.

Dersom du benytter den forhåndstrykte returseddelen som Campadre har lagt med i pakken, behøver du ikke å betale noe når du leverer pakken hos PostNord. Du vil automatsik bli belastet 69,- NOK for returporto når Campadre har mottatt og godkjent returen.

Reklamasjoner

Skulle du motta en defekt eller feillevert vare, ber vi deg kontakte vår kundeservice pr e-post så snart som mulig, og innen 2 måneder etter at den har blitt mottat via kundeservice@campadre.no

Dersom henvendelsen kommer på et sendere tidspunkt kan ikke Campadre ta ansvar for skaden.

For at kundeservice skal kunne håndtere henvendelsen om reklamasjon raskt må du angi følgende i din e-mail til kundeservice@campadre.no:


Når Campadre har mottatt din reklamasjon, vil det bli gjort en vurdering før en reklamasjon blir godkjent og en tilbakebetaling blir utført. Vi står selvfølgelig for fraktkostnadene ved feilleveranser og defekte varer Mangelfulle eller transportskadde varer erstattes om mulig med ny vare. Dersom vi ikke kan tilby et likeverdig produkt tilbakebetales pengene i sin helhet, inkludert frakt og returkostnader.

Dersom du har valgt faktura som betalingsmåte, anbefaler vi at du betaler fakturaen, da en reklamasjonsprosess kan ta lenger tid enn forfallsdatoen på fakturaen. Når reklamasjonen er godkjent betales hele beløpet tilbake til deg.

Ved en eventuell tvist har vi som policy å følge anbefalingene fra Reklamasjon – og Forbrukerloven

Tilbakebetaling

En eventuell tilbakebetaling skjer i all hovedsak med samme betalingsmåte som da betalingen ble utført. Ved kortbetaling debiteres samme kort som ble benyttet ved bestilling. Tilbakebetaling skjer normalt i løpet av to arbeidsdager etter at en avbestilling, retur eller reklamasjon har blitt registrert og godkjent. Deretter tar det ytterligere noen arbeidsdager innen pengene er disponible på din konto.

Ved fakturabetaling krediteres din faktura så fort en avbestilling, retur eller reklamasjon er godkjent. Ved retur eller reklamasjon av en enkeltstående vare i en ordre må du betale for de resterende varene, fraktkostnader, fakturaavgift og returfrakt. Vær oppmerksom på at du står som betalingsansvarlig frem til det tidspunktet returen eller reklamasjonen har blitt mottatt hos Campadre. Av denne grunn anbefaler vi at du enten forlenger betalingstiden eller betaler fakturaen ved en retur slik at du unngår eventuelle påminnelsesrenter.

I unntakstilfeller kan tilbakebetalingen ta noe lengre tid, men ikke mer enn 30 dager.

Reiser

Generelt
Campadre tilbyr hotellreiser avhengig av tilgjengelighet. Campadres hotell og reisetilbud kan ikke kombineres med andre tilbud. En eventuell reklamasjon av en hotelreise henvises til det respektive hotell.

Booking og betaling
Alle bookinger av den tilbudte hotellpakken må skje via Campadre.no, bookinger kan ikke gjøres direkte med hotellet. En booking kan kun utføres av et inlogget medlem.

Medlemmene booker og betaler hele beløpet for hotellpakken (i enkelte tilfeller tilkommer en bookingavgift) direkte hos Campadre.no via vår partner Secret Escapes.

Når kjøpet er gjennomført vil medlemmet motta en bekreftelse på betalingen.
Yttligere tjenester og ytelser bestilt av kunden betales direkte til hotellet.

Ombooking og kanselleringer
Du kan ikke booke om eller kansellere en hotellpakke. Kompensasjon for en eventuell kansellering vil kun skje i tillfeller hvor sykdom dokumenteres av en legeerklæring. I edt slikt tilfelle tilbakebetales hele beløpet.

Booking av tillegstjenester (som ikke inngår i den aktuelle hotelpakken) f.eks behandlinger, ekstra senger, ekstra måltider osv skal tas direkte med hotellet.

Alle spørsmål vedrørende eksisterende reservasjoner og spørsmål om innholdet i de respektive hotellpakkene gjøres direkte med selve hotellet.

Spesielle forespørsler som f.eks allergi, røykerom, mulighet for å ta med kjæledyr osv kan ikke garanteres og må tas direkte opp med hotellet.

Campadre kan til en hver tid endre vilkårene ovenfor.