For å bli best må man tørre å bryte grenser og gå mot reglene. Det var disse tankene som ledet til oppstarten av OnePiece, en trøtt søndag i Oslo i 2007. I et forsøk på å fange essensen av en bekymringsløs søndag ble ideen om et varemerke som bygde på kunsten om å ta det med ro, født.

OnePiece jumpsuite kom fra tanken om å knyte sammen en hoodie med et par treningsbukser med hjelp av en gigantisk glidelås. Noen sa at den skulle se dum ut og de fleste trodde inne at det skulle fungere. Til tross for dette fulgte OnePiece visjonen sin om å skape innovative fritidsklær. Resultatet ble et globalt fenomen av jumpsuits som tok seg fra menneskers hjem, ut på gatene og inn på klubbene.

Noen må være den som sitter lengst bak i klasserommet – og innen motebransjen er det OnePiece. I dag er det en global rørelse med totalt ti konseptbutikker, over 1000 forhandlere og mer enn 1 million fans over hele verden. Og pyjamaspartyet har bare begynt..